| Forfatter |
Oldschool |
Solvhoi
Brugere
Antal indlæg: 4
| Lagt på d. 11-03-2008 21:49 |
|
|
Nogle gamle dod tosser der har set at dod.dk er kommet op igen?
Og når jeg mener gammel, så er det 1.3b og før det. |
|
| Forfatter |
RE: Oldschool |
Mr-T
Brugere

Antal indlæg: 60
| Lagt på d. 13-03-2008 14:43 |
|
|
Ja for pokker :-) Hej Solvhoi
Har været her siden Alpha 6.8a
Have No Fear, Mr-T Is Here
Redigeret af Mr-T d. 19-03-2008 22:48 |
|
| Forfatter |
kasper
Brugere
| Lagt på d. 13-03-2008 17:39 |
|
|
Af uransagelige årsager forvildede jeg mig ind på domænet samme dag som det nye kom op, hvilket er ret imponerende eftersom jeg ikke har været forbi i måneder.
Det er dejligt at se at foråret bringer dod.dk med sig.
kasper
Redigeret af kasper d. 13-03-2008 17:40 |
|
| Forfatter |
ForZaZZ
Brugere
Antal indlæg: 139
Bopæl: Esbjerg
| Lagt på d. 13-03-2008 19:20 |
|
|
Gamle tosser er der nok af  |
|
| Forfatter |
Sobi-jr
Brugere
Antal indlæg: 37
| Lagt på d. 27-03-2008 18:01 |
|
|
Hey solvhoj, lang tid siden 
Ville da være rart hvis der kom lidt gang i dod.dk igen! |
|
| Forfatter |
Buchhave
Brugere
Antal indlæg: 919
Bopæl: Nykøbing Mors
| Lagt på d. 27-03-2008 22:31 |
|
|
self gør der det i gamle grise skal bare komme tilbage så kører det 
www.sletdota.dk |
|
| Forfatter |
Stan
Brugere

Antal indlæg: 15
Bopæl: Hillerød
| Lagt på d. 27-03-2008 23:42 |
|
|
Hej drengene - hvis jeg strækker den lidt, så vil jeg næsten også kalde mig for "en af de gamle"...
Sjovt at se, at sitet her nu kører flot igen og med en rimelig aktivitet. Har kigget forbi fra tid til anden, men kunne ikke holde ud at se på det foregående site.
Man kan da stadig genkende en del nicks, alle ovenstående dog lige pånær Kasper, kender man dig under andet nick? Jeg så endda, at Jebir oprettede sig som ny bruger her til aften
Jeg har ikke spillet dod i nogle år efterhånden, spiller dog lidt CoD4 når tiden tillader det. Andre der spiller CoD4? 
/Stan |
|
| Forfatter |
ForZaZZ
Brugere
Antal indlæg: 139
| Lagt på d. 28-03-2008 01:53 |
|
|
hey Stan gamle dreng  |
|
| Forfatter |
RE: oldschool |
DARKsoulx
Brugere
Antal indlæg: 1
| Lagt på d. 28-03-2008 12:42 |
|
|
lidt oldschool er man vel altid, spillede da i 1,3b 
jeg checker jævnligt siden, den ligger stadig som farvorite i mine finger en af de sidder jeg taster om morgenen når jeg lige ska check news ud 
hey stan, jeg er os hoppet lidt på cod4 vognen, satme et godt spil. |
|
| Forfatter |
Stan
Brugere

| Lagt på d. 28-03-2008 14:12 |
|
|
Jamen så lige et par hurtige håndtegn - Yo ForZaZZ, Yo Dark 
Ja, CoD4 ftw! Det er dælme et godt spil, det gælder bare om at finde en server uden for mange 'tards - og hardcore mode! 
Jeg har kigget lidt på codgaming.dk for at finde nogle danske clanservere, har spillet lidt på grumpyoldmen's servere. Er der andre sites der er værd at checke ud mht. CoD4 i DK?
Jeg faldt faktisk over en Mr.T på grumpyoldmens's server - kan det tænkes det var den rigtige Mr.T ? 
I får lige nogle flere håndtegn - det er jo vildt at se jer gamle drenge igen... 
Vi ses |
|
| Forfatter |
Stan
Brugere

| Lagt på d. 28-03-2008 14:14 |
|
|
|
Nå ja, og så mangler der her forum jo for sindsygt flere smiley'er at vælge imellem... |
|
| Forfatter |
Mr-T
Brugere

| Lagt på d. 28-03-2008 14:27 |
|
|
Stan skrev:
Jeg faldt faktisk over en Mr.T på grumpyoldmens's server - kan det tænkes det var den rigtige Mr.T ?
I får lige nogle flere håndtegn - det er jo vildt at se jer gamle drenge igen...
Vi ses
Yes sir, the real Mr-T - DoD since Alpha 6.8A 
Hej Stan,
Jeg har stadig et par af vores interviews, så hvis du ikke 'behave' bliver de frigivet.. Hmmm det gør de sgu nok alligevel...
Mr-T tilknyttede følgende fil:
Interview_Stan[6].zip |
|
| Forfatter |
Mr-T
Brugere

| Lagt på d. 28-03-2008 14:30 |
|
|
Hov står der Mr-T tilknyttede følgende fil: Interview_Stan[6].zip i ovenstående post 
Have No Fear, Mr-T Is Here |
|
| Forfatter |
Stan
Brugere

| Lagt på d. 29-03-2008 10:38 |
|
|
Nooooo...
Men hvor er det smukt, kun en lille smule nostalgisk. 
Jeg ville dog gerne kunne se, hvornår det er fra? Det må være fra 2002 eller 2003 - det er jo lige før, at man skulle smide en HP op og fortsætte hvor vi slap... 
Jeg faldt lige over en masse billeder fra LAN og gatgers, herlige billeder af bl.a. drengene fra AE. Nå ja, og scoreboards fra nogle af vores første CWs på bl.a. Omaha - fantastisk map den gang i beta et-eller-andet.
Og hey, billeder af Robotten... (hvem husker ikke ham?)  |
|
| Forfatter |
Mr-T
Brugere

| Lagt på d. 29-03-2008 13:41 |
|
|
Stan skrev:
Jeg faldt lige over en masse billeder fra LAN og gatgers, herlige billeder af bl.a. drengene fra AE. Nå ja, og scoreboards fra nogle af vores første CWs på bl.a. Omaha - fantastisk map den gang i beta et-eller-andet.
Og hey, billeder af Robotten... (hvem husker ikke ham?) 
Jeg har netop i dag sendt en DVD til administrator med bla. billeder fra nogen af de gamle gatherings, hvem husker ikke vores først officielle gathering på den net cafe, der lå på jagtvej i kbh, der er lige ledes billeder fra BT gathering osv osv.
Så hvem ved måske de en dag kommer på dayofdefeat.dk som en historisk backdraft
Så Stan klø bare på, btw skulle du have tid og lyst til et historisk tilbage klip på SNAFU, så ligger der en opfordring til de gamle drenge (og piger) på forum, hvor der efterlyses lidt om den danske Klan historik 
Redigeret af Mr-T d. 29-03-2008 13:46 |
|
| Forfatter |
Solvhoi
Brugere
| Lagt på d. 29-03-2008 16:04 |
|
|
Hey alle gamle hoveder.
Jeg er også røget lidt på cod4 og gør mig også primært på GOM´s servere under nick "Solv"
Har spottet en Mr-T derinde men var lidt i tvivl, tror også jeg har skudt en stan i ny og næ.
De gamle billeder fra jagtvej, vil jeg meget gerne se, dang det var en fed tur, med den sygeste!! tur på tex efterfølgende. |
|
| Forfatter |
Stan
Brugere

| Lagt på d. 29-03-2008 21:52 |
|
|
Fordømt! Skudt af Solv... 
Jeg fik dog aldrig helt fat i, om det var Mr.T, som jeg så på en CoD4 server @ grumpyoldmen? Fordi SÅ er det først rigtig sjovt... 
btw, hvad er der blevet af filen userconfig.cfg, som man plejede at smide sine custombinds i? Kan ikke finde den - smider man bare sine ting i selce config.cfg?
Håndtegn dér... |
|
| Forfatter |
Jebir
Brugere
Antal indlæg: 11
| Lagt på d. 29-03-2008 22:48 |
|
|
Hey hey - jow jow, når man nu alligevel er afsløret må man jo hellere lige melde ind fra det mørke 
Fedt at se sitet oppe igen... Desværre bliver det til aaaaalt for lidt dod herfra... jeg ender gerne med bare at stene på diverse hjemmesider, hver gang jeg prøver at komme lidt igang igen... det kan være man er ved at blive gammel....
Men dog, alligevel ikke nær så gammel som f.eks. Mr-T.... så SKAL det kunne lade sig gøre! ja sq.... der skal findes en server ^^
Well, fedt at se alle up'n'running, krydser fingre for at sitet får endnu en storhedstid (jahhh, alting VAR nu bedre i gamle dage.... lol) |
|
| Forfatter |
Mr-T
Brugere

| Lagt på d. 30-03-2008 08:42 |
|
|
Stan skrev:
Jeg fik dog aldrig helt fat i, om det var Mr.T, som jeg så på en CoD4 server @ grumpyoldmen? Fordi SÅ er det først rigtig sjovt...
Undertegnet har været forbi serveren et par enkelte gange, Jeg har set en anden der spillede der med Mr.T nick, så om det har været undertegnet der var der imens du spillede ved jeg ikke. Jeg kan ikke huske at have set dig Stan. Sorry
Have No Fear, Mr-T Is Here |
|
| Forfatter |
kasper
Brugere
| Lagt på d. 30-03-2008 22:06 |
|
|
Stan skrev:
Man kan da stadig genkende en del nicks, alle ovenstående dog lige pånær Kasper, kender man dig under andet nick? Jeg så endda, at Jebir oprettede sig som ny bruger her til aften
/Stan
Det var engang Clouseau.
/kasper |
|