| Forfatter |
Nickname! |
Zippit
Brugere
Antal indlæg: 103
Bopæl: Ålbækvej 23 - 7860 spøttrup
| Lagt på d. 11-11-2008 16:41 |
|
|
Hej folkens
Synes det kunne være sjovt at vide noget om jeres gamer-navn/nick.
Historie kunne være dejligt!
http://s1.tanoth.dk?kid=Zippit |
|
| Forfatter |
RE: Nickname! |
Hvalpen
Super Administrator
Antal indlæg: 184
Bopæl: Harring
| Lagt på d. 11-11-2008 16:43 |
|
|
Jeg hedder Hvalpen, fordi jeg er mega fan af en tegnefilm jeg så som barn - Bjørnehunden Silver/Ginga Nagareboshi Gin/Meteor Gin/Hopeanouli ftw!!!!  |
|
| Forfatter |
Zippit
Brugere
Antal indlæg: 103
Bopæl: Ålbækvej 23 - 7860 spøttrup
| Lagt på d. 11-11-2008 16:44 |
|
|
Før hed jeg white-scorpion, pga, jeg så en på ffa som hed black-scorpion, så ændrede nick og prøvede at banke ham^^
derefter blev det Zippit. Jeg ville ændre nick og surfede lidt på nettet efter et, også kom der et billede med et par ordenlige D-skåle der var lynlås imellem, og nedeunder billedet stod der Zip it! Som jeg så ændrede til Zippit
http://s1.tanoth.dk?kid=Zippit
Redigeret af Zippit d. 11-11-2008 21:10 |
|
| Forfatter |
AzZa
Administratorer
Antal indlæg: 76
Bopæl: Haslev - Terslev
| Lagt på d. 11-11-2008 16:50 |
|
|
Jeg startede ud med, at hedde AzZaZziN, da jeg førhenværende i DoD 1.3 spillede Sniper, som brormand Vass(ili) - Ja, dengang var han mit idol, og var daværende kendt rundt omkring, så vidt jeg nu ved.
Jeg har gået under navnet AzZa^ eller AzZa som en slags forkortelse efter at jeg var træt at alle de små og store bogstaver - Som man typisk ser på de danske Counter-Strike 1.6 servere, og ja det skal lige tilføjes at navnet AzZaZziN kom fra da jeg spillede CS, men det blev mere relevant, da en Assassin jo er en snigmorder, og da jeg jo spillede sniper.. Hint hint?
Men ja, AzZa er en forkortelse af AzZaZziN, hence mit "AzZazzin Entertainment" i mine nuværende og kommende DoD movies. 
og det lille fikse "^", som jeg nogen gange spiller med.. ja.. det kan jeg ikke rigtigt forklare, det er bare en del at navnet. |
|
| Forfatter |
reaper
Brugere
Antal indlæg: 65
Bopæl: Grenaa
| Lagt på d. 11-11-2008 16:50 |
|
|
Oo,
øhm... okay?
Redigeret af reaper d. 12-11-2008 01:31 |
|
| Forfatter |
sadism
Brugere
Antal indlæg: 113
Bopæl: for mig selv
| Lagt på d. 11-11-2008 17:06 |
|
|
|
det er en hemmelighed |
|
| Forfatter |
Ingkala
Brugere
Antal indlæg: 199
Bopæl: Støvring
| Lagt på d. 11-11-2008 17:14 |
|
|
|
Da jeg lavede en char i EVE synes jeg det ville være lidt mærkeligt at hedde Andreas, så jeg fandt sku bare lige pludselig på Ingkala, har sku ingen anelse hvordan... Men så har jeg ellers brugt det siden. |
|
| Forfatter |
Tickle
Brugere
Antal indlæg: 169
Bopæl: Århus
| Lagt på d. 11-11-2008 17:15 |
|
|
Blah i de gamle dage i CS hed jeg Aragaranou, ja bare spam tbh.
Jeg har også brugt Da Penguin (fordi mine venner siger at jeg går som en pengvin :/)
Tickle Me Emo kom en nat kl. 05.00 da jeg og min ven Ringworm havde en lille lan fest hjemme hos mig - Jeg brækkede mit ben så jeg var hyperbored. Det var første gang jeg spillede dods, og jeg kom ind i min første klan med det samme FFA på UKCS lol. Tickle var bare det første jeg kom i tanker om efter at jeg havde grinet til MadTV versionen hele natten 
Kukkibolli ! |
|
| Forfatter |
Frey
Super Administrator

Antal indlæg: 58
| Lagt på d. 11-11-2008 19:05 |
|
|
jeg startede ud med at hedde FreyruleZ men fandt hurtigt ud af jeg ikke bestemte en skid. og da jeg ikke kunne ramme alle andre blev jeg til SiluetkongeN for jeg ville da mene at der var en siluet fra mine patroner omkring dem jeg mødte for jeg døede næsten altid. men så skiftede Holm navn til KanonKongen og så tænkte og tænkte jeg flere dage og fandt på det fede navn Frey... mest fordi de fleste af mine irl venner kalder mig det.
overvejede et kort sekundt "OneManArmy" men den holder jo heller ikke helt vand.
ALLE spil handler om held....
jo mere man spiller jo mere heldig bliver man
PE2.dk
freys.dk |
|
| Forfatter |
Granau
Brugere
Antal indlæg: 19
| Lagt på d. 11-11-2008 19:14 |
|
|
|
Jeg er stadig i tvivl om jeg skulle have valgt Dunke Munken i stedet for :S |
|
| Forfatter |
MrRandom
Brugere
Antal indlæg: 21
Bopæl: københavn NV
| Lagt på d. 11-11-2008 19:15 |
|
|
random burde give sig selv
arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you're win, you're still retarded! |
|
| Forfatter |
H4gge
Ordstyrer
Antal indlæg: 309
Bopæl: 7900
| Lagt på d. 11-11-2008 19:15 |
|
|
hahahaha
Det er alt for griner det her. Lige quote til buch: Kan du huske BU med QuakeWorld for the WIN! TzD-Lx og Killer5   
"Det er hårdt at være en nørd fanget i en hotties krop"
"Konger avler prinsesser" |
|
| Forfatter |
DuzE
Brugere
Antal indlæg: 140
Bopæl: Aalborg
| Lagt på d. 11-11-2008 19:20 |
|
|
mig og min storebror delte computer for mange år siden, og vi spillede self cs. og han kaldte sig IceduzE, også for at gøre det lidt nemt når jeg skulle spille så smed jeg bare lige JR bag på. så jeg kaldte mig IceduzE JR. men så fik jeg min egen computer og jeg fik en clan i cs. og da clan navnet var rimelig langt, så man ikke kunne se JR, så mine mates foreslog at jeg fjernede JR, men jeg kunne jo ikke hedde det samme som min bror, så jeg prøvede at finde på noget andet. men kom ikke på noget jeg kunne lide, så sagde min bror at jeg bare kunne fjerne ice også.
så de sidste næsten 4 år er jeg blevet kaldt DuzE 
www.getdota.com !!! gogogo
www.dota-league.com |
|
| Forfatter |
steinr
Administratorer
Antal indlæg: 21
| Lagt på d. 11-11-2008 19:46 |
|
|
|
gæt |
|
| Forfatter |
Buchhave
Brugere
Antal indlæg: 919
Bopæl: Nykøbing Mors
| Lagt på d. 11-11-2008 22:22 |
|
|
først vil jeg ligge ud med og sige HEJ h4gge ja tider på bu under navnet killer5 (skilled fundet på INO) og så skiftede jeg til N1ck1 så kunne det jo ligne lidt Nichlas men eftersom jeg spillede i SsMs og vi havde fået prygl af samtlige dod claner valgte jeg og skifte navn da jeg begyndte og ramme lidt mere. Og det blev til Buchhave fordi jeg så de sejeste mennesker brugte efternavne (HEJ steinr og holbek) det var det.. Og btw I WIN.
www.sletdota.dk |
|
| Forfatter |
Tickle
Brugere
Antal indlæg: 169
Bopæl: Århus
| Lagt på d. 11-11-2008 23:07 |
|
|
lolbek 
Kukkibolli ! |
|
| Forfatter |
UdgaardsLoke
Brugere
Antal indlæg: 123
Bopæl: Malmö
| Lagt på d. 11-11-2008 23:19 |
|
|
Jeg blev kaldt Loke da jeg var i hæren, da det mindede om mit mellemnavn. Vi skulle så give vores gevær et navn, noget underligt noget, men det kom så til at hedde udgaard. Så var det jo så gennemtænkt, at når vi så var på skydebane så var det jo UdgaardsLoke der var der...
Så det er min historie.

http://roflmao.spreadshirt.net
Jeg har kagen!
#16c |
|
| Forfatter |
overgaard
Brugere
Antal indlæg: 2
| Lagt på d. 11-11-2008 23:50 |
|
|
Jeg hedder OverGaarD, fordi det er mit efternavn.
Clanen Anarchy |
|
| Forfatter |
BoBo
Ordstyrer
Antal indlæg: 257
| Lagt på d. 12-11-2008 01:17 |
|
|
|
hvorfor har jeg sådan et skod efternavn ;/ |
|
| Forfatter |
reaper
Brugere
Antal indlæg: 65
| Lagt på d. 12-11-2008 01:30 |
|
|
andersen er da ikke så slemt.... hahahahahaha
hvis jeg skulle hedder mit efternavn ville jeg hedder reckweg..
det er der ikke nogen der kan udtale...
gætter på at grunden til at jeg hedder reaper, er nok at eftersom både mit fornavn og efternavn starter med "R" så det skulle mit nick også
jeg fandt vel selv på det...
det var så først senere at jeg fandt ud af at reaper også er engelsk og stort set betyder "manden med leen"...
hahaha bobo andersen... *griner stadig*
du kunne da have heddet "amnitzbøll" det er der da ikke andre der hedder ^^,
hvis man bare bruger sit efternavn ligesom buchhave så er det fordi man er en fantasiløs taber ^^, hahahah
gg buch
og jo granau, du skulle have valgt dunke munken... det lyder godt ^^,
elsker zippit's grund ^^ D-skål  
øhm... okay?
Redigeret af reaper d. 12-11-2008 01:32 |
|