| Forfatter |
banned igen. |
Buchhave
Brugere
Antal indlæg: 919
Bopæl: Nykøbing Mors
| Lagt på d. 12-12-2008 17:09 |
|
|
Her igår sad jeg og spillede på smoking noobs serveren. Det gik godt + alt for meget. Så jeg blir perm banned. Jeg går ind og skriver på deres forum spørger grunden til ban.
Mit forum spørgsmål.
Well i read the sticky ban thing. After that i wanna know why i got banned ? I wasnt saying anything and i havent cheated since i quess its the stats that got me kicked ?
EDIT oh and my name was 80.pct < bcHv
1 svar. Well first let me welcome you to the HON .Glad to see you edited your post otherwise we may never have found out who you are and why this has happened , i will have to return to your post with an update as soon as i can , so please be patient as it's nearly 2 am when i'm posting this .
Let me just say that we will not ban on how your stats look although a kpd of 5 does seem a little out of the ordinary for our server , i will look into this personally and get back to you .
2 svar. Seems you were banned for not playing on a level playing field. It's such a shame people have to go tweek the standard settings just to try and be the best.
Have a nice life. Byeeee. Oh and what do we have here? http://steamcommunity.com/profiles/76561197978730717
Well well thats not very friendly is it? I guess you can go eat my shit Mr Buchhave
Love Satan [UK] X LOL Try not to hate so much and you never know someone may eventually love you one day. Cheerio SATAN LOVES YOU!
3 svar. I am following Satan on this point, I am french but currently living in the UK and I hate when people behave so narrow mindedly and we don't want that on this server. I suggest you open your mind and to help you I would like to quote this wonderful passage from England, My England
jeg måtte le. og jeg kedet mig og tænkte jeg ville vise nye grunde til ban. 
www.sletdota.dk
Redigeret af Buchhave d. 12-12-2008 18:10 |
|
| Forfatter |
RE: banned igen. |
sadism
Brugere
Antal indlæg: 113
Bopæl: for mig selv
| Lagt på d. 12-12-2008 17:28 |
|
|
|
møgbarn! spil noget zombie istedet. |
|
| Forfatter |
Zippit
Brugere
Antal indlæg: 103
Bopæl: Ålbækvej 23 - 7860 spøttrup
| Lagt på d. 12-12-2008 17:31 |
|
|
It's such a shame people have to go tweek the standard settings just to try and be the best
lyder lidt som de samme grunde cxf banner folk over 
http://s1.tanoth.dk?kid=Zippit |
|
| Forfatter |
Wiking
Brugere
Antal indlæg: 59
| Lagt på d. 12-12-2008 19:05 |
|
|
hvornår har englænder være "jordens" mest humæne folkefærd  |
|
| Forfatter |
steinr
Administratorer
Antal indlæg: 21
| Lagt på d. 12-12-2008 23:49 |
|
|
Hvordan fanden kan en admin se om man har ændret ting i ens config eller ej?
Det er da helt klart at du er blevet bannet fordi du skød for mange buch, så vender de det bare rundt til at du har ændret "standard" ting i din config for at komme med en grund til dit ban. Fordi vi ved jo alle at man ikke kan lave stats på ffa med mindre at man ændrer "standard" ting i ens config.
For at quote mutley: JEG BRÆKKER MIG OVER DET |
|
| Forfatter |
Tickle
Brugere
Antal indlæg: 169
Bopæl: Århus
| Lagt på d. 13-12-2008 00:12 |
|
|
sjovt lol 
Kukkibolli ! |
|
| Forfatter |
Buchhave
Brugere
| Lagt på d. 13-12-2008 02:14 |
|
|
hahah ja det er totalt fucked altså.. Det mærkelige er jo at de lige sidste 2 svar er ang min steam profil hvor der står if u add me and ur uk u will be deleted ?? altså det er ingen grund til ban ALTSÅ OMFG... ffa rox
www.sletdota.dk |
|
| Forfatter |
Buchhave
Brugere
| Lagt på d. 13-12-2008 06:11 |
|
|
UPDATE...1 svar Well Buchhave as you can see for a start our members have taken exception to your steam page for a start , as for the ban , this will be a permanent ban from our servers , if you are as good a player as you claim then you have no place on our server as our servers are for friendly play in a friendly atmosphere , if you wish to make a slaughterhouse out of our server ,then that isn't going to happen .
Your kpd are out of the ordinary to say the least , considering that your kpd on first visit to server was 1.6 and your second visit was 9.86 .
You have been spectated , judged and banned , if you feel agrieved with this then i am sorry but the ban will stand and this will be the end of this thread . 2 svar. Right you want a reason for your ban ?
Suspected aimbot , suspect config and upsetting our server , which is reason enough to ban you , it's our server , we pay for it , why would you question what we do with our server , please read this and leave .
I'm afraid that the HON is now closed on your case and this thread will be locked .
okay her med bevist smoking noobs server KUN tillader NOOBS at spille der -.... ^^ meget sødt alligevel. Jeg tænker hvis jeg ownede dem for meget med min garand... så skal azapp og andre hardcore lights holde sig langt væk.. for hvis mine lights skills er for vilde altså OFMG tør ikke tænke på en azapp der. smoking NOOOOOOOOOOOOOOOBS........ Suk altså... Btw upsetting server Kan kun være udfra at de fik lidt mere modstand end de er vant til. Skal lige siges det eneste der blev sagt på serveren var til readeh. Og ikke mere. Så dårlig opførsel kan det umulig være. Så jeg må konstatere jeg blev busted for cheat IGEN IGEN.. welcome to life of a public gamer.
www.sletdota.dk
Redigeret af Buchhave d. 18-12-2008 15:07 |
|
| Forfatter |
Blandorz
Brugere
Antal indlæg: 14
| Lagt på d. 13-12-2008 09:48 |
|
|
Meget sødt.
Jeg er egentlig fuldstændig enig med manden, det er deres server, de betaler penge for den, de bestemmer hvem de synes skal spille på serveren.
Begrundelsen for ze ban er egentlig irrelevant, med henvisning til ovenstående. Hvis der havde været tale om en mere "offentlig" tilgængelig server som fx smurftown i "gamle dage", så kunne jeg forstå din forundring.
Egentlig synes jeg det er lidt sørgeligt at en topspiller/landsholdsspiller brokker sig over at være nægtet adgang til hvad du selv betragter som en "noob server". |
|
| Forfatter |
mutley
Brugere
Antal indlæg: 186
| Lagt på d. 13-12-2008 11:00 |
|
|
|
topspiller? buch? er ikke med... |
|
| Forfatter |
CptSorry
Brugere
Antal indlæg: 7
| Lagt på d. 13-12-2008 11:47 |
|
|
Pfff... Tænkte nok du ville pive over det her.
Det er egentlig ret simpelt.
En kpd på over 9 får folk til at løfte øjenbrynene (Specielt da din kpd ellers er 1.6). Så naturligvis tjekker de hvem du er.
Din STEAM-text stødte nogle folk på manchetterne, og så gider de slet ikke spilde deres dyrebare gaming-tid med at undersøge dig nøjere for cheats ergo du bliver banned.
En beslutning jeg kun kan bakke op om.
Vores server = Vi bestemmer, hvem der kan spille der.
Vi kører en velbesøgt server for "Noobs", så hvad fanden lavede du der?
Det kan vel betragtes som en ræv der forsøger at besøge hønsehuset. Bliv ikke forundret, når du bliver jaget væk!
|
|
| Forfatter |
Sn0WM4N
Brugere
Antal indlæg: 38
| Lagt på d. 13-12-2008 12:29 |
|
|
buch.. man bliver banned derinde for det mindste.. TROR mig jeg ved det.. også har de en tendens til at være grove hvis man spørger til sit ban..
@steinr..
man kan ikke se en pind om nogen har ændret noget i sin config. det eneste som de går rundt og laver er at de "TROR" de ved noget.. hvis du f.eks quickswitch'er derinde ville de med det samme sige at du har et script til det fordi de har "HACKER HUNTERS" derinde.. hvis du kigger igennem deres kicked and banned forums vil du se at mange andre spiller er blevet banned på den mindste baggrund..
Redigeret af Sn0WM4N d. 13-12-2008 12:39 |
|
| Forfatter |
CptSorry
Brugere
Antal indlæg: 7
| Lagt på d. 13-12-2008 13:48 |
|
|
Ja, det ved du jo alt om Snowy 
Min besked til Buchhave er stadig den samme mht. hønsehus 
Dig, Snowy... Samme besked. Vores server, vores politik.
Dit G9-mus script var bare ikke velkommen 
Redigeret af CptSorry d. 13-12-2008 13:49 |
|
| Forfatter |
Ingkala
Brugere
Antal indlæg: 199
Bopæl: Støvring
| Lagt på d. 13-12-2008 14:03 |
|
|
Kan man få et G9 script?  |
|
| Forfatter |
ForZaZZ
Brugere
Antal indlæg: 139
Bopæl: Esbjerg
| Lagt på d. 13-12-2008 14:18 |
|
|
|
der er mange servers som denne.. bliver man banned og hvad så? hvis de tabere vil lave en noob only server så lad dem dog.. det er deres server og de betaler for den og kan i grunden gøre hvad der passer dem |
|
| Forfatter |
Buchhave
Brugere
| Lagt på d. 13-12-2008 14:49 |
|
|
Well jeg brokker mig ikke over deres server eller deres ban.,. Det er selve den grund med hvad der står i steam profilen jeg synes er langt ude. OFC bestemmer de hvem der skal spille osv. Men at smide en ud og give grunden til man har noget stående i sin profil er jo langt ude ? og igen siden ufattelig mange af jer viser IQ der er lavere end snot. Ved at mene jeg brokker mig over jeg blev smidt ud? jeg er lidt ligeglad og det var faktisk lavet i sjov for at vise hvor latterlige ban grunde er. BTW snow har du ikke spillet for dem ? så haters bab kogler. og til dig SORRY gut. Jeg piver ikke jeg griner.. OK! ? 
www.sletdota.dk |
|
| Forfatter |
St3fan
Administratorer
Antal indlæg: 49
| Lagt på d. 13-12-2008 14:59 |
|
|
at bedømme en person ud for sin score efter han har spillet under en ½ time på deres server er jo plat.. alle kan have et map, en periode hvor man bare rammer alt.
Så jeg vil heller ikke sige det er gyldig grund, men hvad fanden, de siger jo selv de er noobs 
Redigeret af St3fan d. 13-12-2008 15:00 |
|
| Forfatter |
Granau
Brugere
Antal indlæg: 19
| Lagt på d. 13-12-2008 16:28 |
|
|
DET FFA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kom videre tak....
Redigeret af Granau d. 13-12-2008 16:33 |
|
| Forfatter |
steinr
Administratorer
Antal indlæg: 21
| Lagt på d. 13-12-2008 16:45 |
|
|
|
NEJ JESPER! ALLE VED JO AT FFA ER ALT! |